• יפית בן מרדכי

מעדן פודינג בננה

עודכן ב: יול 1


הקיץ בפתח ומזג האויר החם מביא איתו צורך ורצון במשהו קר, מרענן וטעים - העניין הוא שדרישות אלו לרוב לא משלבות בתוכן גם תחושת שובע ממושכת ובריאות... חיפשתי משהו שיכיל את כל אלו במתכון אחד ואני שמחה לבשר לכם ש...מצאתי! אני שמחה להציג בפניכם מתכון מנצח לפודינג בננה - מעדן פירותי טעים, משביע, בריא ומפנק. המתכון קל להכנה, טעים ובזכות מרקמו הסמיך שמצריך אכילה עם כפית ותוספת השומנים הבריאים שבו הוא משביע למשך זמן רב. הפודינג הזה הוא תחליף נהדר לכל מיני מעדנים מוכרים, בניגוד אליהם הוא הרבה יותר בריא, ללא תוספות מיותרות של סוכר מוסף התורם להשמנה וללא חומרים משמרים ומתועשים. ניתן לאכול אותו מיד או לשמור במקרר להגשה מאוחרת יותר.

יתרונות:

שילוב הבננה עם השומנים טובים גורם לסוכר שבפרי להעלות בצורה מתונה יותר בזרם הדם וככה מתקבל שובע למשך זמן רב יותר

המתכון מתאים לילדים, במקום מעדני חלב המכילים תוספת של סוכר מוסף וחומרים משמרים.

וכן לחולי סכרת, חולי צליאק, אנשים הסובלים מבעיות בליעה וקשיי לעיסה ולמי שזקוק להשלמה קלורית על פני היום.

הכמות המצויינת במתכון יכולה להוות ארוחת בוקר וכמחצית ממנו יכולה להוות ארוחת ביניים מאוזנת לשומרי המשקל.

הכנסו לערוץ היוטיוב שלי והכינו ביחד עימי:

אהבתם את המתכון? הרשמו כמנויים לערוץ כדי שאדע את זה :)

מעדן פודינג בננה


טבעוני. ללא גלוטן. מתאים ל: טבעונים, סכרתיים, צליאקים, מי שסובל מבעיות בליעה או קשיי לעיסה.




זמן הכנה: 5 דק' זמן במקרר: 45 דק' דרגת קושי: קל

המצרכים:

  • 2 בננות קלופות

  • 2 כפות חמאת שקדים

  • 1/4 כוס שקדים

  • 1/4 כפית תמצית וניל טבעית

הוראות הכנה:

  1. נטחן את כל הרכיבים בבלנדר עד לקבלת מרקם חלק.

  2. נמזוג לכלי הגשה יפה.

  3. אם רוצים פודינג קר -ניתן לשים במקרר למשך כ45 דקות.

תזונטיפ: ניתן לקשט מעל בפלחי תות פרוסים

בתיאבון! פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי