• יפית בן מרדכי

כדורי באונטי קוקוס

עודכן ב: יונ 19


כדורי קוקוס שנולדו בטעות כשערכתי ניסיונות לעוגיות חמאה טבעוניות. הכדורים האלו גרפו מחמאות רבות מאוהבי הקוקוס שניקרו בדרכם, ועכשיו אני משתפת את המתכון כאן איתכם.

המתכון טבעוני, ללא גלוטן ויכול להשתלב גם בתפריטם של חולי סוכרת סוג 2. כדורים אלו קלים ופשוטים להכנה, טעימים ו...בריאים!

יתרונות:

שיבולת שועל - מכילה סיבים תזונתיים מסיסים, המסייעים בספיחת עודפי כולסטרול ומשרים שובע למשך זמן רב. אלו שנמנעים מגלוטן יכולים לצרוך שיבולת שועל מעורגלת אשר אין חשש כי היא מכילה גלוטן.

קמח קוקוס - תחליף נהדר לקמח מחיטה. בדומה לקמח על בסיס חיטה, הוא ממשפחת הפחמימות, אך בשונה ממנו - יש בו מתיקות טבעית ואין בו גלוטן.

פרי הנזיר - ממתיק טבעי כשר שלא עובר מטבוליזם בגוף וחסר ערך קלורי. אני מזמינה אותו תדיר מהאתר IHERB, היות ואין להשיגו בארץ. ניתן להזמינו כאן. במידה שזוהי רכישתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד שלי: YAF1881 ותהנו מ10% הנחה.

מכינים את המתכון? העלו תמונה שלו לאינסטגרם ולפייסבוק ותייגו אותי NutraCoach@ עם ההאשטג #גםבריאוגםטעים.

שלכם,

יפית.

כדורי באונטי

ניתן בקלות להכפיל כמויות. מתאים ל: טבעונים, סוכרתיים, נמנעים מגלוטן.











זמן הכנה: 10 דק' דרגת קושי: קל מאוד

מצרכים:

  • 1 כוס קמח קוקוס

  • 1 כוס שיבולת שועל (מעורגלת - לנמנעים מגלוטן)

  • 7 כפות שמן קוקוס נוזלי

  • 3-4 כפות פרי הנזיר/ סוכר חום/ סירופ מייפל

  • 3-6 כפות שוקולד צ'יפס

  • ציפוי: שבבי קוקוס

הוראות הכנה:

  • ערבבו את כל המצרכים ביחד עד שהעיסה תהיה כעיסה של בצק עוגיות.

  • גלגלו לכדורים.

  • ניתן לצפות בשבבי קוקוס.


תזונטיפ:

  • שימוש בסוכר או סירופ מייפל מעלה את הערך הקלורי ואת כמות הפחמימות במתכון.

  • מומלץ לשמור במקרר או במקפיא. אורך חיי המדף במקרר הינו - שבועות ובמקפיא - חודשים.

  • ניתן גם למלא בתוך תבנית סיליקון של פרלינים או קוביות קרח ולהקפיא במקפיא ולהוציא כעשר דקות לפני הגשה.


בתיאבון! פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי

#קוקוס #ללאגלוטן #טבעוני #באונטיקוקוס #ארוחתביניים #שיבולתשועל