נשנושי חומוס מתובל

כמה פעמים מצאתם את עצמכם באמצע יום מטורף מחוץ לבית לא מספיקים לאכול מסודר ובסוף נופלים על בורקס או לחלופין מגיעים הביתה מורעבים ומפרקים חצי מקרר?

לא תמיד יש זמן או כח להערכות מוקדמת, בדיוק עבור זה אני הולכת לשתף אתכם היום באחד הנשנושים החביבים עליי לקחת איתי ליום ארוך מחוץ לבית. חומוס מתובל.

החטיף הזה מושלם, כי הוא מבוסס קטניות, שהן גם ידידותיות לבריאות וגם לסביבה.
ניתן להכין מראש כמות גדולה ולשמור במקרר להמשך השבועיים הבאים. 
המתכון קל להכנה ומשמש פתרון זמין נח לימים בהם נמצאים שעות ארוכות מחוץ לבית - ניתן לקחת בשקית או בקופסא אישית עבודה/ טיול  - כארוחת ביניים מאוזנת. 
כמו כן הוא יכול להוות תוספת בריאה למרקים ותחליף לקרוטונים בסלט. 

 

יתרונות:

החומוס מכיל כמות נאה של חלבון (כ-15 גרם ב-100 גרם), סיבים תזונתיים וכמות גבוהה של חומצה פולית, ולכן מומלץ בעיקר לנשים בהיריון. בנוסף הוא מהווה מקור טוב לסידן, ברזל ואשלגן.

 

רוצים להכין ביחד עימי? הכנסו לערוץ היוטיוב שלי והכינו ביחד עימי.

אהבתם? רוצים שאמשיך לצלם עבורכם עוד מתכונים? הרשמו כמנויים לערוץ היוטיוב כדי שאדע שאתם אוהבים אותו.

נשנושי חומוס מתובל

 

 

 

טבעוני. ללא גלוטן.
מתאים ל: מדיאטים.טבעונים. סכרתיים. צליאקים. רגישים לגלוטן

 

 זמן הכנה: 5 דק'   זמן בישול: 20-25 דק'  זמן כולל: 30 דק'   דרגת קושי: קל

המצרכים:

3 כוסות חומוס מבושל
4 כפיות שמן אבוקדו
2 כפיות כורכום
2 כפיות כמון
2 כפיות אבקת קייג'ון 
קורט מלח 
ניתן להוסיף גם פלפל לבן/ שחור

 

הוראות הכנה:

1. מחממים תנור ל200 מעלות
2. מערבבים בקערה את החומוס המבושל ביחד עם השמן והתבלינים, עד שגרעיני החומוס מצופים היטב.

3. שמים את החומוס בשכבה אחת על גבי תבנית האפיה ואופים בתנור במשך כ20 דקות.

4. כעבור כ20 דקות ערבבו את גרירי החומוס ואפו למשך כ5 דקות נוספות

 

תזונטיפ:

  • במידה ורוצים את החומוס כקרוטונים, כתוספת לסלטים או מרק, כדאי לאפות בתנור ל 10-15 דקות נוספות. 

  • ילדים אוהבים תיבול עדין, במידה ומכינים עבורם כדאי לתבל רק באורגנו וקצת מלח

  • ניתן להכין מראש כמות גדולה מאלו ולהשתמש בזה במהלך השבוע.

  • ניתן להוסיף אותם כתוספת בריאה לסלט (במקום קרוטונים), ניתן לקחת בשקי/ קופסא אישית לעבודה כארוחת ביניים מאוזנת.

בתיאבון!

פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי.

Please reload

לרכישת ספר המתכונים הסודיים של יפית  #גםבריאוגםטעים 

INSTAGRAM

YouTube

:תעקבו אחרי ברשתות החברתיות

מדיה

הי, אני יפית ואני מאמינה גדולה ב"היו מזונותיך לרפואתיך" - האוכל שאנו אוכלים והשפעותיו על גוף האדם מאז ומעולם ריתקו אותי.
מדע התזונה חי, נושם ומתפתח, בד בבד, מה שטוב ובריא לאחד לא בהכרח נכון לאחר. הגוף שלנו תמיד מאותת לנו אם האוכל שאנו אוכלים טוב או לא טוב לנו, השאלה היא האם יודעים לזהות את הסימנים האלו. בתהליך מובנה אעזור לך לזהות את סימני האזעקה של גופך למזונות שלא נכונים עבורך, לאזן מצבי מחלה, לפתור עצירויות, להרגיש יותר אנרגיה על פני היום ולהכיר את התזונה המיטבית עבור גופך.

!נעים להכיר
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
רשימת תפוצה
FACEBOOK