מעדן שוקולד

מכירים את הרגע הזה בו מתחשק לכם מעדן שוקולד ומתחולל קונפליקט פנימי בין בריאות לפינוק? חובבי המעדנים שהם גם שוחרי בריאות בטוח מזדהים. אם אתם כאלו, המתכון הזה הוא בשבילכם: מעדן שוקולד המשלב פינוק ובריאות. 


פינוק אידיאלי לשעות אחר הצהריים בהן מתחשק מתוק וכן לזמנים בהן הילד מבקש מעדן שוקולד.


המתכון קל להכנה. ניתן להכין כמות גדולה יותר ולשמור בכוסות מכוסות במקרר למשך כיומיים.

 

במתכון יש אבוקדו (כן!) שמוריד את הערך הגליקמי ומחליף את הצורך בשימוש בשמנת/ חמאה. 
אל תתנו לאבוקדו להרתיע אתכם, הוא מקנה טעם קרמי למעדן, לא מותיר טעם של מליחות ועוזר לאחד את כל הטעמים במרקם נימוח וקטיפתי.

 

קדימה! למה אתם מחכים? הוציאו את הבלנדר, חברו לשקע ותתפנקו. 

מעדן שוקולד 

 

 


מתאים ל: טבעונים, סכרתים, מדיאטים, צליאקים

 

 

 

 זמן הכנה: 5 דק'    דרגת קושי: קל

המצרכים:
2 אבוקדו 
2 כפות סירופ מייפל
1/3 כוס אבקת קקאו  
1 כף שמן קוקוס
1/2 כפית תמצית וניל 
לקישוט: פולי קקאו (cocao nibs)

 

הוראות הכנה:

1. חוצים כל אבוקדו לשניים, מסירים את הגלעין ובעזרת כפית מחלצים  את בשר האבוקדו ושמים בבלנדר.
2. מוסיפים את יתר הרכיבים.
3. מערבבים על מהירות גבוהה עד לקבלת מרקם קטיפתי ואחיד. 

4. מוזגים לכוסיות קטנות (של צ'ייסרים/ טקילה וכד')

5. מצננים במקרר למשך כשעה 

6. מוציאים מהמקרר מקשטים בפולי קקאו ו...מתענגים.

 

בתיאבון!
פותח על ידי יפית בן מרדכי.

 

 

Please reload

לרכישת ספר המתכונים הסודיים של יפית  #גםבריאוגםטעים 

INSTAGRAM

YouTube

:תעקבו אחרי ברשתות החברתיות

מדיה

הי, אני יפית ואני מאמינה גדולה ב"היו מזונותיך לרפואתיך" - האוכל שאנו אוכלים והשפעותיו על גוף האדם מאז ומעולם ריתקו אותי.
מדע התזונה חי, נושם ומתפתח, בד בבד, מה שטוב ובריא לאחד לא בהכרח נכון לאחר. הגוף שלנו תמיד מאותת לנו אם האוכל שאנו אוכלים טוב או לא טוב לנו, השאלה היא האם יודעים לזהות את הסימנים האלו. בתהליך מובנה אעזור לך לזהות את סימני האזעקה של גופך למזונות שלא נכונים עבורך, לאזן מצבי מחלה, לפתור עצירויות, להרגיש יותר אנרגיה על פני היום ולהכיר את התזונה המיטבית עבור גופך.

!נעים להכיר
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
רשימת תפוצה
FACEBOOK