ארטיק אננס-ג'ינג'ר

August 26, 2019

רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים וכולם חוזרים לשגרה, בואו ננצל את הרגעים האחרונים להכין ביחד עם הילדים פינוק מרענן ומושלם ליום קייצי - ארטיק אננס ג'ינג'ר מרענן ומרווה. 
הארטיק הזה מספק תשוקה למתוק בלי תוספת של סוכר מוסף.

אחד הדברים הטובים שאנו יכולים לעשות למען הגוף שלנו הוא להפחית בכמות הסוכרים המוספים שאנו צורכים. מאחר וקל יותר להגיד מאשר לעשות, עברו לקינוחים על בסיס פירות כמו הארטיק אננס הזה וככה לא תרגישו שאתם מוותרים על קינוח או על הנאה בחיים. 

אמנם בפירות יש את חד הסוכר פרוקטוז, סוכר הפרי, אבל הוא ארוז בצורה חכמה יותר, היות והוא מגיע ביחד עם סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים וככה הגוף מקבל דברים טובים וחיוניים ביחד עם המתיקות. 

 

יתרונות תזונתיים: 

אננס: מקור עשיר לויטמין C, לויטמיני B ולסיבים תזונתיים. כוס (165 גרם) קוביות אננס מספקים מעל 100% ממנת ויטמין C המומלצת ליום, 77% מהתצרוכת היומית המומלצת של המינרל מנגן ו-9% ממנת הסיבים המומלצת ליום. בנוסף, אננס מכיל תערובת אנזימים המכונה ברומלין, שיש המייחסים לה תכונות נוגדות דלקת וסיוע לתהליכי העיכול.

ג'ינג'ר (זנגביל): מכיל ג'ינג'רול המקנה לג'ינג'ר טעם חריף -מרענן ואחראי למרבית יתרונותיו הבריאותיים; הורדת סימני דלקת במעי הגס, מניעת בחילות והקאות וסיוע בחיזוק מערכת החיסון. 

 

מכינים את המתכון? 

שלחו לי מייל וכתבו לי איך יצא לכם, או יותר טוב, העלו תמונה של המתכונין שהכנם לפייסבוק או לאינסטגרם עם ההאשתטג #גםבריאוגםטעים ותייגו אותי NutraCoach@

 

בתיאבון! 

יפית.

 

 

 

ארטיק אננס

 

 

 


ידידותי לטבעונים, מדיאטים, נמנעים מגלוטן, רגישים ללקטוז


6 יחידות.

 זמן הכנה: 5 דק'     דרגת קושי: קל

מצרכים:

1 אננס בינוני קלוף (בערך כמות של 2.5-3 כוסות קוביות אננס)
2 ס"מ שורש ג'ינג'ר קלוף
1/2 כוס חלב קוקוס/ נוזל קוקוס

מיץ מ1/2 ליים או מיץ מ1/4 לימון 

 

הוראות הכנה:

1.מניחים את הרכיבים בבלנדר וטוחנים אותם עד לקבלת מרקם חלק ואחיד.
2.מוזגים את הנוזל לתבניות ארטיק.
3. מקפיאים למשך הלילה או לפחות כשלוש שעות
4. כשרוצים לאכול, מוציאים, מפשירים כרבע שעה בחוץ, מוציאים ונהנים. 

 

גיוון: החליפו את הג'ינג'ר בחופן עלי בזיליקום
 

בתיאבון!
פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי. 

 

 

 

Please reload

לרכישת ספר המתכונים הסודיים של יפית  #גםבריאוגםטעים 

INSTAGRAM

YouTube

:תעקבו אחרי ברשתות החברתיות

מדיה

הי, אני יפית ואני מאמינה גדולה ב"היו מזונותיך לרפואתיך" - האוכל שאנו אוכלים והשפעותיו על גוף האדם מאז ומעולם ריתקו אותי.
מדע התזונה חי, נושם ומתפתח, בד בבד, מה שטוב ובריא לאחד לא בהכרח נכון לאחר. הגוף שלנו תמיד מאותת לנו אם האוכל שאנו אוכלים טוב או לא טוב לנו, השאלה היא האם יודעים לזהות את הסימנים האלו. בתהליך מובנה אעזור לך לזהות את סימני האזעקה של גופך למזונות שלא נכונים עבורך, לאזן מצבי מחלה, לפתור עצירויות, להרגיש יותר אנרגיה על פני היום ולהכיר את התזונה המיטבית עבור גופך.

!נעים להכיר
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
רשימת תפוצה
FACEBOOK