כדורי חמאת בוטנים מועשרים בחלבון

January 9, 2017

בחנוכה עשיתי ניסוי והכנתי את החמדמדים האלו.
לאחר שחוסלו במהירות על ידי אחייני (וביחוד אחיינתי רקדנית הבלט) - אפשר לבשר כי הניסוי עבר בהצלחה! 

האמת היא שרציתי נשנוש מאוזן עם העשרה חלבונית, שיענה על הצרכים היומים המוגברים של המעוניינים בשימור או פיתוח מסת שריר, שישביע למשך זמן ארוך וגם כדי להחליק את הטעם בגרון של אבקת חלבון טבעונית אורגנית שרכשתי לאחרונה, שהחך שלי לא מסוגל להכיל.


הכנתי חלק מהכדורים עם זרעי המפ וחלק עם שיבולת שועל.
מבחינה בריאותית אלו עם ההמפ בריאים יותר ודלים יותר בפחמימות, עם זאת במבחני הטעימה שערכתי אחרי - כשאלו עם השיבולת שועל היו ליד אלו עם ההמפ - אלו עם השיבולת שועל היו טעימים יותר.
שבועיים אחרי כשנשארו לי רק מכדורי חמאת הבוטנים עם זרעי
המפ - הם עדיין חוסלו בהצלחה ובמהירות על ידי אותן נפשות פועלות - אז תעשו את השיקול שלכם עם מה להכין...


כך או כך כדורי חמאת הבוטנים האלו קלים ופשוטים להכנה, טעימים ו...בריאים!

אפשר לאכול אותם כנשנוש מאוזן בין הארוחות ובשונה מעוגיות רגילות (שהן על בסיס פחמימות), 2 מהכדורים האלו ישביעו אתכם לאורך זמן. 

 

יתרונות:

שיבולת שועל - מכילה סיבים תזונתיים מסיסים, המסייעים בספיחת עודפי כולסטרול ומשרים שובע למשך זמן רב.
זרעי
המפ - עשירים בחומצות שומן חיוניות וכן מהווים מקור מצוין לאומגה 3 ממקור צמחי.

חמאת בוטנים - עשירה בשומן בריא.

 

שימו לב: צליאקים ורגישים לגלוטן, השתמשו בשיבול שועל מעורגלת - שאין חשש כי היא מכילה גלוטן. 


בתיאבון!

יפית.

 

 

כדורי חמאת בוטנים

 

 

 

ניתן בקלות להכפיל כמויות.
מתאים ל: טבעונים, סכרתיים, צליאקים

 

 זמן הכנה: 10 דק'     דרגת קושי: קל

המצרכים:
1/2 כוס שיבולת שועל (מעורגלת - עבור חולי צליאק) או חצי כוס זרעי המפ
1/2 כוס חמאת בוטנים
3 כפות אגבה או סירופ מייפל
3-5 כפות מים
1/8 כפית מלח
2 כפות אבקת חלבון או קמח חומוס/ עדשים
אפשר להוסיף: חופן שוקולד צ'יפס או חמוציות

 

הוראות הכנה:

1. ערבבו את כל המצרכים ביחד עד שהעיסה תהיה כעיסה של בצק עוגיות.
2. ניתן להוסיף חופן של שוקולד צ'יפס/ חמוציות.
3. גלגלו לכדורים ותהנו

 

תזונטיפ: ניתן לשמור במקרר במשך מספר שבועות. 

 

בתיאבון!
פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please reload

לרכישת ספר המתכונים הסודיים של יפית  #גםבריאוגםטעים 

INSTAGRAM

YouTube

:תעקבו אחרי ברשתות החברתיות

מדיה

הי, אני יפית ואני מאמינה גדולה ב"היו מזונותיך לרפואתיך" - האוכל שאנו אוכלים והשפעותיו על גוף האדם מאז ומעולם ריתקו אותי.
מדע התזונה חי, נושם ומתפתח, בד בבד, מה שטוב ובריא לאחד לא בהכרח נכון לאחר. הגוף שלנו תמיד מאותת לנו אם האוכל שאנו אוכלים טוב או לא טוב לנו, השאלה היא האם יודעים לזהות את הסימנים האלו. בתהליך מובנה אעזור לך לזהות את סימני האזעקה של גופך למזונות שלא נכונים עבורך, לאזן מצבי מחלה, לפתור עצירויות, להרגיש יותר אנרגיה על פני היום ולהכיר את התזונה המיטבית עבור גופך.

!נעים להכיר
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
רשימת תפוצה
FACEBOOK