פוסטים אחרונים שהועלו

1/18
  • יפית בן מרדכי

פודינג בננה


הקיץ בפתח ומזג האויר החם מביא איתו צורך ורצון במשהו קר, מרענן וטעים. דרישות אלו, לרוב, לא משלבות בתוכן תחושת שובע ממושכת... ואני, אוהבת מאכלים טעימים שמשאירים אותי שבעה לאורך זמן כך שביכולתי להתמקד בפעולות אחרות שלפניי, ולא לרוץ ולפתוח שוב את המקרר כעבור שעה. המתכון שלנו עונה על כל הצרכים האלו. אני שמחה לשתף אתכם במתכון מנצח לפודינג בננה - פירותי טעים, משביע, בריא ומפנק. מתכון קל להכנה, טעים ובזכות מרקמו הסמיך שמצריך אכילה עם כפית ותוספת השומנים הבריאים שבו הוא משביע למשך זמן רב. הפודינג הזה הוא תחליף נהדר למעדנים מתוקים ומתועשים. בשונה מהם, הוא אינו מכיל סוכר מוסף וכן לא מכיל חומרים משמרים ומתועשים.


יתרונות תזונתיים ובריאותיים:

בננה: עשירה במגנזיום ואשלגן ונותנת מתיקות טבעית לעוגות ומאפים. בנוסף, הבננה עשירה בחומצת האמינו טריפטופן, אבן בניין של החלבונים, שהגוף ממיר לסרוטונין, מוליך עצבי במח המסייע ביצירת תחושת רוגע ושלווה.

שקדים: מקור נהדר לויטמין E ולמינרל הסידן. מכילים חומצות שומן חד בלתי רוויות המקושרות עם בריאות הלב והורדת כולסטרול. שילוב השומן ביחד עם הפרי גורם לסוכר שבפרי להעלות בצורה מתונה יותר בזרם הדם וככה מתקבל שובע למשך זמן רב יותר.


הוא מתאים לילדים, במקום מעדני חלב המכילים תוספת של סוכר מוסף וחומרים משמרים וכן לחולי סכרת, לנמנעים מגלוטן, למי שסובל מבעיות בליעה וקשיי לעיסה, למי שזקוק להשלמה קלורית על פני היום.


ניתן לאכול אותו מיד או לשמור במקרר להגשה מאוחרת יותר.


לפניכם המתכון המצולם:

פרגנו בלייק לסרטון👍 הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב וקבלו עדכונים על סרטונים חדשים למתכונים בריאים יותר!

רגע לפני המתכון הכתוב, אתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלי בפייסבוק ולעקוב אחרי גם באינסטגרם.

כתבו לי למטה בתגובות איך יצא לכם.


בתיאבון!

יפית.

פודינג בננה

טבעוני. ללא גלוטן. ידידותי לטבעונים. לסוכרתיים. לנמנעים מגלוטן.

בננה פודינג

זמן הכנה: 5 דקות זמן במקרר: 45 דק' דרגת קושי: קל

המצרכים:

  • 2 בננות קלופות

  • 2 כפות חמאת שקדים

  • 1/4 כוס שקדים

  • 1/4 כפית תמצית וניל טבעית

הוראות הכנה:

  1. טוחנים את כל הרכיבים בבלנדר עד לקבלת מרקם חלק.

  2. מוזגים לכלי הגשה יפה.

  3. אם רוצים פודינג קר -ניתן לשים במקרר למשך כ45 דקות.

תזונטיפ: ניתן לקשט מעל בפלחי תות פרוסים.


דיאטיפ: הכמות המצויינת במתכון יכולה להוות ארוחת בוקר וכמחצית ממנו יכולה להוות ארוחת ביניים מאוזנת לשומרי המשקל.

בתיאבון! פותח והומצא על ידי יפית בן מרדכי.


קבלו עדכונים טעימים

  • FB ICON (1)
  • INSTA ICON
  • YOUTUBE ICON
  • PIN ICON
  • IN ICON
  • MESSAGE ICON (1)